OBCHODNÉ PODMIENKY
AI Recepcia – www.airecepcia.sk
Dátum poslednej aktualizácie: 20. júna 2025
1. ÚVODNÉ USTANOVENIA A SÚHLAS
1.1. Tieto Obchodné podmienky ("Podmienky") upravujú všetky právne vzťahy medzi prevádzkovateľom služby AI Recepcia ("Prevádzkovateľ") a akoukoľvek fyzickou alebo právnickou osobou ("Klient"), ktorá si objednáva, registruje, testuje alebo akýmkoľvek iným spôsobom používa službu AI Recepcia ("Služba").
1.2. Používaním Služby, vrátane jej bezplatnej alebo testovacej verzie, Klient bezvýhradne a neodvolateľne potvrdzuje, že si tieto Podmienky prečítal, v plnom rozsahu im porozumel a súhlasí s tým, že bude nimi viazaný.
1.3. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek jednostranne meniť alebo dopĺňať tieto Podmienky. O zmenách bude Klient informovaný prostredníctvom e-mailu alebo zverejnením na webovej stránke www.airecepcia.sk. Pokračovanie v používaní Služby po nadobudnutí účinnosti zmien sa považuje za súhlas s novým znením Podmienok.
2. PREDMET A ROZSAH SLUŽBY
2.1. Služba je poskytovaná ako softvér (SaaS) a zahŕňa nástroje umelej inteligencie na automatizáciu komunikácie. Presný rozsah a funkčnosť Služby zodpovedajú aktuálnej ponuke na Webe alebo individuálnej zmluve.
2.2. Prevádzkovateľ si vyhradzuje plné právo kedykoľvek, aj bez predchádzajúceho upozornenia, rozširovať, meniť, obmedziť, prerušiť alebo natrvalo ukončiť poskytovanie Služby alebo jej časti. Klient berie na vedomie, že takéto zmeny nie sú dôvodom na reklamáciu alebo vrátenie peňazí.
3. VZNIK A TRVANIE ZMLUVNÉHO VZŤAHU
3.1. Zmluvný vzťah vzniká registráciou, potvrdením objednávky, úhradou prvej faktúry alebo uzavretím písomnej zmluvy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
3.2. Služba sa poskytuje formou predplatného na dobu určitú (napr. mesačne, ročne) alebo neurčitú, podľa zvoleného balíka. Predplatné sa automaticky obnovuje na ďalšie obdobie, pokiaľ ho Klient nevypovie pred jeho koncom.
4. CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY
4.1. Ceny sú uvedené v cenníku na Webe a sú konečné, pokiaľ nie je uvedené inak. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo ceny kedykoľvek zmeniť pre nasledujúce predplatné obdobie.
4.2. V prípade omeškania s platbou je Prevádzkovateľ oprávnený účtovať zákonný úrok z omeškania a náklady spojené s vymáhaním pohľadávky. Prevádzkovateľ je tiež oprávnený okamžite a bez náhrady pozastaviť alebo ukončiť poskytovanie Služby.
5. PRÁVA A POVINNOSTI KLIENTA A ZODPOVEDNOSŤ ZA OBSAH
5.1. Klient je povinný poskytnúť pravdivé údaje, zabezpečiť obsah komunikovaný cez Službu a používať Službu v súlade so zákonmi a dobrými mravmi. Klient nesmie Službu zneužívať na šírenie spamu, nelegálneho, klamlivého alebo inak závadného obsahu.
5.2. Klient nesie plnú a výlučnú zodpovednosť za všetok obsah, dáta a informácie, ktoré sú prostredníctvom jeho účtu spracúvané alebo komunikované. To zahŕňa aj zodpovednosť za dodržiavanie práv duševného vlastníctva a ochrany osobných údajov tretích osôb (koncových používateľov).
5.3. ODŠKODNENIE: Klient sa zaväzuje odškodniť, brániť a chrániť Prevádzkovateľa pred všetkými nárokmi, žalobami, stratami, škodami, pokutami a nákladmi (vrátane primeraných trov právneho zastúpenia), ktoré vzniknú v dôsledku alebo v súvislosti s: (a) obsahom Klienta, (b) porušením týchto Podmienok zo strany Klienta, (c) porušením akéhokoľvek zákona alebo práva tretej strany Klientom.
6. TRETIE STRANY A INTEGRÁCIE
6.1. Služba môže umožňovať integrácie s platformami tretích strán. Prevádzkovateľ nezodpovedá za ich funkčnosť, dostupnosť, bezpečnosť ani za prípadné škody spôsobené ich používaním. Používanie služieb tretích strán sa riadi ich vlastnými podmienkami.
7. DUŠEVNÉ VLASTNÍCTVO
7.1. Všetky súčasti Služby, vrátane softvéru, kódu, dizajnu, textov, grafiky, log a know-how, sú výlučným duševným vlastníctvom Prevádzkovateľa. Klientovi sa udeľuje len obmedzená, nevýhradná, neprenosná a odvolateľná licencia na používanie Služby počas trvania zmluvného vzťahu.
7.2. Klient nesmie Službu ani jej časti kopírovať, upravovať, spätne analyzovať, predávať, prenajímať ani inak komerčne využívať bez výslovného písomného súhlasu Prevádzkovateľa.
8. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
8.1. Spracúvanie osobných údajov sa riadi Zásadami ochrany osobných údajov, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou týchto Podmienok a sú dostupné na Webe.
8.2. Klient, ako prevádzkovateľ údajov svojich koncových používateľov, je plne zodpovedný za zákonnosť spracúvania týchto údajov prostredníctvom Služby. Prevádzkovateľ vystupuje v pozícii sprostredkovateľa.
9. OBMEDZENIE ZODPOVEDNOSTI A ZÁRUK
9.1. SLUŽBA JE POSKYTOVANÁ "TAK, AKO JE" ("AS-IS") A "AKO JE DOSTUPNÁ" ("AS-AVAILABLE"), BEZ AKÝCHKOĽVEK VÝSLOVNÝCH ALEBO IMPLICITNÝCH ZÁRUK. Prevádzkovateľ nezaručuje, že Služba bude neprerušovaná, bezchybná, bezpečná alebo vhodná na konkrétny účel.
9.2. Prevádzkovateľ v maximálnom rozsahu povolenom zákonom vylučuje akúkoľvek zodpovednosť za priame, nepriame, náhodné, následné alebo mimoriadne škody, vrátane, ale nie výlučne, ušlého zisku, straty dát, poškodenia dobrého mena alebo prevádzkových strát, a to aj v prípade, že bol na možnosť takýchto škôd upozornený.
9.3. V prípade, že súd alebo arbitrážny orgán napriek vyššie uvedenému prizná nárok na náhradu škody, celková kumulatívna zodpovednosť Prevádzkovateľa za všetky nároky vyplývajúce zo zmluvy je obmedzená na sumu, ktorú Klient zaplatil za Službu počas jedného (1) mesiaca predchádzajúceho udalosti, ktorá viedla k vzniku škody.
10. UKONČENIE ZMLUVY
10.1. Klient môže zmluvu vypovedať na konci predplateného obdobia. Výpoveď musí byť doručená pred začiatkom nového obdobia.
10.2. Prevádzkovateľ je oprávnený vypovedať zmluvu alebo pozastaviť Službu okamžite a bez náhrady, ak Klient poruší tieto Podmienky, platobné povinnosti, zákon alebo ak jeho konanie môže poškodiť Prevádzkovateľa alebo tretie strany.
10.3. Po ukončení zmluvy budú dáta Klienta uchovávané po dobu nevyhnutnú na splnenie zákonných povinností (napr. 30 dní), po ktorej budú bez náhrady zmazané. Klient je zodpovedný za export svojich dát pred ukončením zmluvy.
11. ROZHODNÉ PRÁVO A RIEŠENIE SPOROV
11.1. Tieto Podmienky a všetky právne vzťahy sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky s vylúčením kolíznych noriem.
11.2. ZÁVÄZNÁ ARBITRÁŽ: Všetky spory, ktoré vzniknú z týchto Podmienok alebo v súvislosti s nimi, budú s konečnou platnosťou riešené v rozhodcovskom konaní vedenom jedným rozhodcom v súlade s pravidlami Rozhodcovského súdu Slovenskej obchodnej a priemyselnej komory. Miestom konania bude Bratislava, Slovenská republika. Strany sa výslovne vzdávajú práva na riešenie sporu všeobecným súdom.
12. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
12.1. Ak sa ktorékoľvek ustanovenie týchto Podmienok stane neplatným alebo nevymáhateľným, ostatné ustanovenia zostávajú v plnej platnosti a účinnosti.
12.2. Tieto Podmienky spolu so Zásadami ochrany osobných údajov a Cenníkom tvoria úplnú dohodu medzi Prevádzkovateľom a Klientom.
13. KONTAKTNÉ ÚDAJE
Prevádzkovateľ: [Obchodné meno firmy]
Sídlo: [Ulica, mesto, PSČ]
IČO: [●]
E-mail: [●]
Telefón: [●]
Web: www.airecepcia.sk